lunes, 4 de enero de 2016

URTE BERRI GAUA



Orain dela gutxi urte berri gaua izan da. Nik urte guztietan bezala Badaguasen igarotzen ditut egun horiek eta aurten ere berdin egin dut. Egun berezi hauetan zehar gauza goxo asko jan ditugu, nire ustez gehiegi. Afarian gauza ezberdin asko jan genituen, adibidez urdaiazpikoa. Nik asko afaldu nuen eta postrean kontatu erez ez dizuet egin nahi. 

Oso ondo egon nintzen baina mahatsak jateko orduan bat bakarrik jan nuen, noski ordu horretarako bonboi ugari janda nengoen eta ez nuen fruta jateko gogorik izan. 

Urte bukaera guztietan susiriak botatzen dituen gizon bat etortzen da baina aurten ordea ez da etorri eta gainerako urteetan baino txarrago pasatu dut susiririk gabe baina hala ere oso dibertigarria izan da. 











Gaur larunbata da eta nire aitak taloak egingo ditugula esaten du, horrela izatea nahiko nuke.
Azkenean talo goxo-goxoak egin genituen  pixka bat gaziak atera zitzaizkigun baina ala ere oso goxo zeuden.




Urte berri on!!!

4 comentarios: