lunes, 20 de junio de 2016

nire uetebetetzean

Ekainak 17an nire urtebetetzea ospatu nuen, zeren eta Ekainak 15 ean nire urteak izan zirelako eta eskolara tarta eraman nuen.
Nire lagun guztiak etorri ziren.
Euria egin zunez aieran azpertu egin nintzenze lagun batzuk mobilagaz egon ziren batzuk eta ezan nien urtebetetze onetan mobilik ez.
Gero lagun guztiak etorri zirenean Prueba,Verdad edo Atrevimienora jolastu genuen eta super barregarria izan zen.
Geroago antzerkietara jolastu ginen eta horrela jolasten da:
Lehenengo bi talde edo gehiago egiten dira,ondoren talde bakoitzak antzerki bat prestatzen du,gero izena jartzen diogu taldeari, azkenik taldeak eta epaileak aurkesten dira,geroseago antzerkiak eiten dira eta eta epaileak adosten du ze talde da irabaslea eta zembat puntu daukaten.
Urtebetetzea bukatzera zioanean musika.li bat gin genuen eta super ondo pasa nuen eta gainera oparigabe zen eta kasi guztiok opariarekin agertu ziren.

No hay comentarios:

Publicar un comentario