domingo, 25 de octubre de 2015

ASTEARTEAN ARRIAGA ANTZOKIAN


Asteartean Bilbora antzerki bat ikustera joan nintzen. Nire ahizparen lagun bat inbitatu genuen, Leire deitzen da. Nire ama, nire ahizpa, Leire eta ni joan ginen. Lehenengo autobuzez joan ginen, eta gero metron.

Antzerkia Arriaga Antzokian zen. Arriaga antzerkia erreinu bezala zen, oso polita zen barrutik. Giltzari bat, libreta bat eta frigorifikoan ipintzeko iman bat eman zizkiguten.

Espektakuloa “Inbok4tium” deitzen zen. Ikastola bateko 12 eta 16 arteko neska-mutilak egiten zuten. Dantzak eta abestiak zeuden eta gimnasia ritmika ere. Dantzari oso onak ziren eta abesten ere. Amaitu zenean niri asko gustatu zitzaidan eta oso polita izan zen. Lan asko egin zutela eta asko kostatu ziela notatzen zen. Nire amak negar egin zuen antzerkia zegoenean asko gustatu zitzaiolako, Leireri ere asko gustatu zitzaion eta nire ahizpari kili-kolo.

Galdakaora etorri ginenean Leireren aita geltokian itzaroten zegoen eta etxera joan ginen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario