martes, 27 de octubre de 2015

Munduko toki politenak

Badira toki mota pila bat (misteriotsuak,beldurgarriak,arraroak...),baina munduan zehar dauden toki batzuk ikaragarri politak dira ia-ia jende guztiarentzat.

Ni ez naiz inoiz Machu Picchu-ra joan, baina ezagutzen dut jendea noizbait hara joan dela eta dirudienez ikaragarri polita da.
Aipatu dut Chinaren iparraldean Red Beach izenez ezaguturiko hondartza bat dagoela?
RED BEACH 
Hondartza horri Red Beach deritzo udazkena heltzen den momentuan alga gorri batzuk datozelako eta alfonbra gorri bat egongo balitz bezala ikusten da hondartza.

Orain jende asko joaten da Bilbora, oso turistikoa bihurtu da Palacio Euskalduna eta beste museo eta eskultura batzuen ondorioz.
Badaude larreak eta abereak dauden tokiak ere, horietako herri batek Elizondo du izena eta ikaragarri polita da. Ni behin hara joan nintzen oporretan eta harrituta itzuli nintzen: hango protagonista natura zen eta dena berde-berde zegoen.
Hondartza dagoen toki bat bilatu nahi baduzue Landak(Frantzia) da aproposenetako bat,oso lasaia eta polita da.

Espero dut noizbait hauetako toki batera joatea.

3 comentarios:

  1. Nahia super ondo egin duzu eta gainera toki polit-polita da Red Beach

    ResponderEliminar
  2. Nahia super ondo egin duzu eta gainera toki polit-polita da Red Beach

    ResponderEliminar
  3. Zein gorria da hondatrza, Nahia!!! eta polita ere bai!!!!

    ResponderEliminar