sábado, 17 de octubre de 2015

ASTEBURU HONETAN





Ostiralean joan nintzen nire lagunekin korrika egiten eta geroago joan ginen igeri egitera.Eta gero joan ginen "Pintxo  Potera".

Larunbatean goizean joan nintzen Pauleren etxera jotzen txirula,  geroago nire lagunen etxera joan nintzen ,Larrabetzura.Larrabetzuko etxea oso handia da,lorategi handi bat dauka.Gainera nire lagunak txakurrak dituzte eta ondoan zaldi bat dago,zuria da.Eman genion jaten ogi zati batzuk.Egiten zuenez bero buzti ginen mahuka batekin.Lo eta afaldu nuen nire lagunekin.

Igandean nire ama jaso zidan eta geroago egin nituen etxerako lanak.Eta arratsaldean joan ginen nire lehengusinen etxera afaltzera.Nire lehengusinak jotzen du gitarra.

Astelehenean egin nituen beste etxerako lanak. Jarraian nire lagunak etorri ziren eta zaldien inguruko filme bat ikusi genuen, oso polita izan zen. Azkenean eskulanak egiten bukatu genuen eguna.

7 comentarios: