miércoles, 9 de diciembre de 2015

Alcossebre

NIRE ASTEBURU POLITENA

2015ko abenduaren 4an ostirala, ez nintzen joan eskolara, Alcoseberrera joaten ginelako ni eta Luca 5.A gelakoa. Nola geneuzkan 6 ordu 10:00etan atera ginen Galdakaotik eta 16:00etan han geuden.Ez zegoen inor eta oso aspergarria zen, baina 18:00etatik aurrera etorri ziren gure lagun guztiak eta jolastu ginen. Gaueko ordu batetan gure urbanizazioko etxeetara joan ginen.



Larunbatean Carlaren urtebetetzea zen eta eraman gintuen leku batera sorpresa zena,inork ez zekien zer zen. Heldu ginenean Castellonera irrikitan geunden zer nolako tokia izango zen eta heldu ginenean paintball eta eskalada zen. Oso pozik geunden eta lehenengo egin genuena paintball izan zen eta korriketan arropa jarri ginen eta  armetan margozko bolak jarri genituen. Ni bakarrik nengoen taldean Paula 6 urte dituelako eta ezin zioten emon. Nik bakarrik izan nintzen baina irabazi  nuen. Bukatu genuenean eskaladara joan ginen eta arnesak eta aparatu guztiak ez jausteko jarri genituen, eta eskalatzen hasi ginen.
Egun politak izan dira.

4 comentarios: