martes, 8 de diciembre de 2015

NOJAN


                                              NOJAN                                                                                                                 


Larunbatean  Nojara  joan  nintzen.
Nojara bi lagun etorri ziren ,Gorka eta Asier .Gero han lau lagunekin elkartu ginen ,Laia,Asier , Maddi eta Aratz.
Nojan fiestak ziren ,eta han gauza asko zeuden ,adibidez umeentzako berbena . Ni estenariora igo nintzen dantza eta kanta egitera ,nire ahizta eta Maddigaz.
Hurrengo egunean herrira igo ginen eta han algak sikatzen zeuden leku guztietan eta azkenik Galdakaora etorri ginen.
                  


5 comentarios:

  1. Ni, zu izango banintz lotsa handia edukiko nuke oholtza gainean dantzatzera ateratzeko.

    ResponderEliminar
  2. Larunbata ona eukin zenuen

    ResponderEliminar
  3. Se lotza edukiko nuke estenarioaren gaineandantzatzera aterako Irati

    ResponderEliminar
  4. selako lotsa pasatu nuen

    ResponderEliminar
  5. selako lotsa pasatu nuen

    ResponderEliminar