martes, 8 de diciembre de 2015

NOJAN


                                              NOJAN                                                                                                                 


Larunbatean  Nojara  joan  nintzen.
Nojara bi lagun etorri ziren ,Gorka eta Asier .Gero han lau lagunekin elkartu ginen ,Laia,Asier , Maddi eta Aratz.
Nojan fiestak ziren ,eta han gauza asko zeuden ,adibidez umeentzako berbena . Ni estenariora igo nintzen dantza eta kanta egitera ,nire ahizta eta Maddigaz.
Hurrengo egunean herrira igo ginen eta han algak sikatzen zeuden leku guztietan eta azkenik Galdakaora etorri ginen.
                  


5 comentarios:

  1. Ni, zu izango banintz lotsa handia edukiko nuke oholtza gainean dantzatzera ateratzeko.

    ResponderEliminar
  2. Se lotza edukiko nuke estenarioaren gaineandantzatzera aterako Irati

    ResponderEliminar