sábado, 12 de marzo de 2016

Pixka bat haserre

Atzo Martxoaren 9an bostetan entrenamendura joan nintzen eta hara ailegatu nintzenean futboleko arropa jantzi nuen eta nire entrenatzaileak esan zigun Galdakaokoen kontra jolastu behar genuela eta ere esan zigun beste gauza bat...
Nire bi entrenatzaileek ezin zuten etorri partidura eta nire entrenatzaileak eskatu zion partidua aldatzeko eta Galdakaoko entrenatzaileak erantzun zion ezetz.

Nik uste dut beraiek ez zutela nahi beraiek aukera gehiago eukiteko. Guk talde ona dugu eta beraien kontra ere jolastu genuen eta 6-0 irabazi genuen baina orain dela bi hilabete. Orain dela aste bat Montefurteren kontra jolastu dute eta berdindu egin zuten eta guk talde horrekin ere berdindi genuen. Orain dela gutxi baina derbia (herriko bi ekipo jolasten dutenean)  beren kanpoan jolastuko dugu oso interesgarria izango da.
Larunbatean edo igandean esango dut nola geratu garen eta detaile gehiago idatziko ditut.

1 comentario: