jueves, 10 de marzo de 2016

SANTA ESKEA


Botgarren "B"ko neska mutilak
gaur zuen aurrean gaude
ta aldaketak gura ditugu
batere lotsarik gabe.

Zuzendari ta irakasleok
oso onak zaretenez
gaurko honetan taldean gatoz
kasu egin guru mesedez.

Klasean ordu gehiegi gaude
joan nahi dugu jolastera
jolastordua luzatu nahian
etorri gara batera.

Azterketetan denak urduri
hitz egiteko gogoak
Ta horregaitik gura ditugu
Azterketak ahozkoak.

Leku txikia da jantokia
ta estu estu gaude gu
ta janaria gozoagoa
guk aukeratu nahi dugu.

Denok eskertu nahi dizuegu
ebtzutea adi adi
espero dugu kasu egitea
ta mila esker denori.


23 comentarios:

  1. Oso ondo egin genuen

    ResponderEliminar
  2. Oso dibertigarria izan zen.

    ResponderEliminar
  3. Baina ere oso urduri egon nintzen

    ResponderEliminar
  4. Nik ez nitzenurduri egon

    ResponderEliminar
  5. ni normal egon nintzen

    ResponderEliminar
  6. ni normal egon nintzen

    ResponderEliminar
  7. Nik ez nituen nerbio bat ere izan

    ResponderEliminar
  8. Nik oso pozik egon nintzen.
    Espero dut berriro egitea

    ResponderEliminar
  9. Botgarren "B"ko neska mutilak
    Gaur zuen aurrean gaude
    Ta aldaketak gura ditugu
    Batere lotsarik gabe.

    ResponderEliminar
  10. Zuzendari ta irakasleok
    Oso onak zaretenez
    Gaurko onetan taldean gatoz
    Kasu egin guru mesedez.

    ResponderEliminar
  11. Klasean ordu gehiegi gaude
    Joan nahi dugu jolastera
    Jolaztordua luzatu nahian
    Etorri gara batera.

    ResponderEliminar
  12. Asterketetan denak urduri
    Hitz egiteko gogoak
    Ta horregaitik gura ditugu
    Asterketak ahozkoak

    ResponderEliminar
  13. Leku txikia da jantokia
    Ta estu estu gaude gu
    Ta janaria gozoagoa
    Guk aukeratu nahi dugu.

    ResponderEliminar
  14. Denok ezkertu nahi dizuegu
    Entzutea adi adi
    Espero dugu kasu egitea
    Ta mila ezker denori.

    ResponderEliminar
  15. super ondo geratu da

    ResponderEliminar
  16. Oso ondo egin genuen

    ResponderEliminar
  17. oso ondo egin dugu!!!

    ResponderEliminar
  18. Oso ondo egin genuen

    ResponderEliminar