jueves, 3 de marzo de 2016

ATZERRIAN OPORRETAN

Udan atzerrira joaten naiz nire karabanan. Askotan herri edo hiri ezagun edo garrantzitsuak bisitatzen ditut. Hemen idatziko dizkizuet zeinek diren:





Belgikan ere egon naiz. Han Atomiun monumentua dago, oso famatua da, Bertan igo ahal zara. Europako parlamentua han dago. Belgikan txokolate eta gofre oso onak daude. Bertako hiriburua Bruselas da. 












Londresera hegazkinez joan nintzen itsasoa zeharkatu behar zelako. Han dagoen "Big ben"a oso ezaguna da mundu osoan. Eta noria erraldoi bat dago han "London eye". Tamesis ibaiak zeharkatzen du Londres. Hango telefono kabinak gorroak dira eta taxiak forma berezia dute.


Italiara joan nintzen pasadan udan. Pisako dorre okertua oso famatua da. Eta italia pastagaitik ezaguna da. Venecia ere oso berezia da, enborren gainean eraikita dagoen hiria delako. Venecia kanalez osaturik dago. Bertako "San Marcos" enparantza munduko ospetsuenetarikoa da.Beste hainbat hiri eta herri ezagutu nituen Italian: Verona, Siena, Murano, Burano, Florentzia, Lago di Garda...





1 comentario: