martes, 5 de abril de 2016

Aste Santua egin dudan guztia!


  




  Aste Santu honetan ez naiz Bizkaitik atera, ama lanpetuta zegoen eta. Egin ditudan gauza guztiak erreserbatu nahi nituen sarrera hau egiteko.



Aitaren egunean Albaren amak María eta niri gonbidatu ginduen aitari opari bat egiteko. Tailerra Bilbon zegoen, eta bihotz antzeko bat egin genuen. Galdakaora helu ginenean Albak opari batzuk emon zizkigun. María joan zen eta ni Albarekin geratu nintzen. Pizza bat jan genuen eta gero Zubiartera joan ginen pelikula bat ikustera: "Kunfu panda 3" oso dibertigarria izan zen.


  Ostegunean lagun batekin geratu nintzen, bere txakurra ikusteko. "Perro de agua español" da lagunaren txakurraren arraza. Gero lagunarekin Alhondigara joan ginen "Mi granboda griega 2" pelikula ikusten eta gero lagunaren etxean lo egiten geratu nintzen. Goizean "Agente contrainteligente" pelikula ikusi genuen eta handientzat zen, gehiegi handientzat! Ikusten bukatu genuenean Serantes jatetxera joan ginen.


 Larunbatean nire familia eta amaren lagunegaz Akarlanda parkera joan ginen (Uste dut Santurtxin dagoela Akarlanda parkea). Han jan genuen eta amaitu genuenean rokodromo batera joan ginen. Ni rokodromoaren erdiraino heldu nintzen, ez zeudelako lotzeko kordak. Txiripaz ez nintzen jausi! Ere Akarlandan skate, futbol eta saskibaloiko kantxak zeuden, gu skateko kantxetara joan ginen. Nire pennyarekin guztiok jolastu genuen. Asko gomendatzen dizuet Akarlandara joatea.
  Hori Aste Santu honetan egin dudan gauzak dira,  ez naiz Bizkaitik atera, baina oso ondo egon naiz!

No hay comentarios:

Publicar un comentario