lunes, 18 de abril de 2016

Gure helburuak lortzen

15 comentarios:

  1. Gauzak zaiatu ostean beti lortzen dira.

    ResponderEliminar
  2. nahi baduzu gausa bat lortu ahal duzu

    ResponderEliminar
  3. Gizon horrek merito handia dauka. Nahiz eta gaixotasun bat eduki beste guztion eskubide berdinak ditu,eta gainera bere helburua lortu du.

    ResponderEliminar
  4. Nik daukat lagun bat hórrela eta batzutan tontakeriak esaten du baina berak veste batzutan oso azkarra da

    ResponderEliminar
  5. Nire ustez eta beste guztiontzat gizon hori oso azkarra dela, gaizotasun bat daukela eta irakasle bat delako.

    ResponderEliminar
  6. Nire ustez ez du balio simbrode de daun eukiteagaitik ez dela izan irakaslea, gainera oso azkarra da, eta gobernua esaten duena oso tzarto iruditzan zait, nik gobernuaren arauak egingo banuen, guztiak irakasleak izan ahal direla esango nuke.

    ResponderEliminar
  7. Ez zait iruditzen ondo ez uztea lan egitea egin ba du besteen berdina.

    ResponderEliminar
  8. Nire uztez lehenengoz jendea izatea bere laguna eta gero ez dela oso txarra eta askoz txarragoa da ikasten duela gauza bat eta handia denean gobernua ez uztea egiten,bidegabekoa da .

    ResponderEliminar
  9. Nire uztez lehenengoz jendea izatea bere laguna eta gero ez dela oso txarra eta askoz txarragoa da ikasten duela gauza bat eta handia denean gobernua ez uztea egiten,bidegabekoa da .

    ResponderEliminar
  10. Niri ez zait ondo iruditzen bakarrik sindrome de daun dudalako ez dutela usten profesorea izatea. Baina zuk profesorea izan nahi baduzu esforsatzen bazara lortu ahal duzu.

    ResponderEliminar
  11. Nire uztez hori ezin da egin zergatik Pablo Pineda ikasi du asko, izan behar da irakaslea.

    ResponderEliminar
  12. Nire uztez hori ezin da egin zergatik Pablo Pineda ikasi du asko, izan behar da irakaslea.

    ResponderEliminar
  13. Ez dut uste bere arazoa ondo dagoela eta nire ustes ondo ulertu diot. Ez dut gobernua beala pentzatzen ni hori aldatuko nuen, aldatu ahal banu. Espero dut azkenean maizua izaten lortsea.

    ResponderEliminar
  14. SE HA ESFORZADO MUCHO Y HA CONSEGUIDO LO QUE QUERÍA.
    YO TAMBIÉN ME ESFUERZO MUCHO PARA APRENDER MÁS.
    ALBA

    ResponderEliminar
  15. Nire ustez Pablo Pineda izan behar du irakaslea

    ResponderEliminar