martes, 5 de abril de 2016

ISLA

Resultado de imagen de isla cup 2016 lan bide
                                               ISLA
Orain dela gutxi futbol torneo bat euki nuen eta oso ondo pasatu nuen. Torneoa lau egunekoa  izan zen Islan (Nojaren ondoan dagoen herri bat). Lehenego egunean nire entrenatzaile eta lagun batekin (Adrian) geratu ginen goizean Galdakaoko supermerkatuan Islara joateko. Azkenean Islara ailegatu ginen eta hor zeuden equipo osoa beren etxeetan. Nik nire etxea ikustera joan nintzen oso polita zen gainera jardín bat zeukan, igerileku bat, ikusi, barbakoa, pin-pon jolasteko mahaia... Gauza asko zeuden !!! gero espagetiak jan genituen eta torneo hastera joan ginen. Lehenengo partidua irabazi genuen eta geroago hondartzara joan ginen. Hondartzan gaztelu bat egin eta segituan pilla-pillaran jolastu genuen.

2. eguna
Esnatu ginen denok eta gozaldu ondoren partidu bat jolastera joan ginen, irabazi genuen. Geroago etxera joan eta jan genuen. Segituan beste partidu batera jolastera joan nintzen, oraingoan galdu genuen. Ordu bat barru llakusian satu ginen equipo osoa. Gauean afaldu genuen eta sake eta dominora jolastu genuen.

3. Eguna
Goizean gure entrenatzailearekin paseo bat egitera joan ginen, barbakoa bat egin genuen ondoren etrenatzailea masaje batzuk egin zigun eta gero hiruretan partidu hiru jolastu nuen, irabazi eta galdu genuen bi partidu, eliminatu ginen.

Azken eguna
Semifinalak eta finala ikusi genituen eta ekipoarekin jatetze batera jatera joan ginen.

                      OSO ONDO PASATU NUEN!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario