viernes, 1 de abril de 2016

ANDORRAN

ASTEARTEAN: Asteartean, Naturlandia izeneko parke erraldoi batera joan ginen.
9:00-etan altzatu ginen ohetik, bokata batzuk prestatu genituen eta motxiletan prestatu genituen Naturlandiara eramateko.10:00-etan gutxi gora behera heldu ginen Naturlandiara eta "tobotronc" izeneko barraka batera joan ginen, ni, nire ahizparen zenarrarekin montatu nintzen.Tobotroncaren gauza bitxi bat da, dela mundu osoko barrakarik luzeena.

Tobotronca eta gero nire neba eta nire ahizpa, kotxe baten moduko batean igo ziren eta kotxe moduko horretan pedalak eman behar zenuen, bizikleta baten antzera,
Bizikletra moduko horietan igo eta gero joan ginen egitera, "tiro con arco" 5 ronda ziren eta lehenengo lau rondeta ez nion dianaren erdiko puntura emen baina azkenengo rondan, (5. rondan) erdiko puntura eman nion!

Hori dena egin eta gero, azkenean bokatak jatera joan ginen eta tortila txorizozko bokatak jan genituen, oso gozo egon ziren.
Jan eta gero, beste bidai bat eman genuen tobotronc-ean eta gero etxera joan ginen deskantzatzera.

ASTEAZKENA: Azteazkenean ezkiatzera joan ginen, Ordino Arcalis mendira, (Andorran dagoen mendi batera.
Nire bi nebak snow aukeratu zuten eta beste guztiak, esqui.
Lehenengoz, esquiatzeko dagoen pista batera joan ginen eta nire ama eta nire aita lurrera jauzi ziren. Nire bi nebak beste pista batera joan ziren eta ni nire ahizparekin geratu nintzen eta berak esquiatzen erakutzi zidan, eta esan zidan oso ondo egin nuela, eta oso ondo egin nuenez pista berdera joan ginen eta ez ginen jauzi lurrera.
Geroago jatera joan ginen eta jan ondoren ni eta nire bi nebak pista urdinera joan ginen eta pista horretara joateko telesilla hartu genuen.
Esquiatu eta gero denak etxera joan ginen deskantzatzera. Oso ondo pasatu genuen!

6 comentarios:

  1. Eskiatzen duzun lehenengo eguna izan zen? Niri aulkia hartzea denbora nahikotxo kostatu zitzaidan.

    ResponderEliminar
  2. Se suertea eukin duzu ekiatzera joan zarelako

    ResponderEliminar
  3. zelako oporrak !!!!!

    ResponderEliminar
  4. niri ematen dit beldurra eskiatzea

    ResponderEliminar
  5. zelako oporrak !!!!!

    ResponderEliminar
  6. zelako oporrak !!!!!

    ResponderEliminar