sábado, 2 de abril de 2016

``Viaje por España´´ jolasa



     Egun batean, telebista ikusten ari nintzen etxean eta WWE-ko erakusketa bat Malagan egongo zela entzun nuen. Nire amari Malagara hori ikustera joan ahal ginen galdetu nion. Nire amak harrituta galdetu zidan banekien non zegoen Malaga. Eta gero, urrun zegoela azaldu zidan.

Resultado de imagen de viaje por España     Niri lekuak ezagutzea gustatzen zaidanez, nire amak txikitatik zeukan jolas erakutsi zidan. Jolas hau ``Viaje por España´´ deitzen da eta oso interesgarria eta dibertigarria da.

 Jolasa doa kartek agintzen dizuten Espainako sei lekutara heltzen. Heldu eta gero, bere etxera itzuli behar da. Egingo duen lehenengoak irabazte du.

Aste Santuan, oso ondo pasatzen ari naiz nire familia osoarekin jolasten. Orain, badakit non dauden Malaga eta beste herri batzuk.

No hay comentarios:

Publicar un comentario