lunes, 30 de noviembre de 2015

GUGGENHEIM MUSEOKO ZAINTZAILEAK


GUGENHEIM MUSEOA ZAINTZEN DAURIEN ANIMALIAK


Gaur igandea, nire gurasoak, arreba eta nire aitaren errusiar lagun bat  Bilbora joan gara .
Han erakutsi dautsagu Bilboko leku interesgarriak eta haietatik bat Gugenheim Museoa da.

Bilboko  Gugenheim Museoa "arte contemporáneo" museoa da. Beren egilea Frank Gery izan zan eta  1997ko  urriaren 18an zabaldu zan.

Miresgarriena da zelan eta zegaz dagoen eginda: kaliza harria, titanio eta kristala. Itsasontzi baten forma dauka, orain dagoen lekuan dala urte batzuk  itsasontziak egiten daurien lantegi bat egon zan.

Gugenheim Museoa bi animaliz zainduta dago:

- Alde batetik: Gugenheimneko sarreran txakur bat dago, bere izena Puppy da . Hamabi metroko terrier bat da eta lorez beteta dago , lorak aldatzen dituzte bi bider urtero, udaberrian eta udazkenan. Bere egilea Jeff Koons da .
Esaten daurie Gugenheim dala Puppyren txabola.



Eta beste aldean, erreka kontra armiarma bat dago, bere izena Mamá da. Bederatzi metro altura dauka, eta beren azpitik ahal zara pasatu. Bere egilea  Louise Bourgeois da.








Gaurko eguna interesgarria izan da, beste egun batean Gugenheim barrutik bisitatuko dogu. 


4 comentarios:

  1. Ni ere Gugenheim museora joan naiz eta txango batean eraikinaren barrualdera sartu naiz.

    ResponderEliminar
  2. Eskerrik asko informazioaren gaindik

    ResponderEliminar
  3. Gaizorik egon harren lan asko egin duzu.

    ResponderEliminar
  4. Lan oso ona ohier. Nik ikusi dut museoa, oso polita da.

    ResponderEliminar