domingo, 8 de noviembre de 2015

NIRE AITAREN BARATZAEAN

              

                              NIRE AITAREN BARATZEAN                                                

Larunbatean nire aitaren baratzera joan nintzen .Nire aitaren baratzean, lehenengoz oiloak ikustera joan ginen eta bi arrautz hartu genituen. Jarraian piperrak hartzera joan ginen. Geroago lekak hartu nituen eta nire aitak loreak ureztatu zituen. Ondoren txerriari janari asko eman genion .Ostean nik eta nire aitak erleak ikustera joan ginen ,berrogeita hamar gutxi gora beherea, belutina deituriko abispa batzuk hil genituen. Azkenik oiloari janaria eman genion. Nire aitaren baratza oso dibertigarria da denbora guztian gauza asko egiteko aukera dagoelako.

6 comentarios:

  1. Niri erleak ez zaizkit gustatzen.

    ResponderEliminar
  2. Niri ere baratza asko gustatzen zait.

    ResponderEliminar
  3. Orain ez duzu supermerkatura joan beharrik,dekozulako gauza asko zure baratzean

    ResponderEliminar
  4. Nik eta nire aitak abispa ez erlea hil genituen .Erleak defendatzeko.Avispa erleak hiltzen dituzte eta erle gabe nik eta nire aita ez dekogu eztirik

    ResponderEliminar
  5. Zorte handia dekozu aitak baratza izateaz! Asko ikasteko aukera ematen dizu. Ta barazkiak eta eztia lortzen badozuez ederto.

    ResponderEliminar