lunes, 2 de noviembre de 2015

NIRE JAUNARTZEA

NIRE JAUNARTZEA


Mostrando Foto del día 31-10-15 a las 16.12.jpg
2015ko maitzaren 9an [larunbata] nire jaunartzea ospatu nuen. Nik eta nire taldea 12etan egon behar ginen eta ordu 1etan amaitzen zen.Handik Topa tabernara joan ginen ni, nire lagunak eta nire familia,gutxi gora bera 22-24 lagun egon ginen. Han nire lehen oparia zabaldu nuen eta gurpilezko oinetakoak ziren,jolastu genuen pixka bat eta jatetxera joan ginen. Jatetxea Lurgatikan izan zen. Han oso ondo pasatu genuen  niri jateko trono bat jarri zidaten. Gutxi gora bera 9 opari oparitu zizkidaten,janaria ere oso gozo zegoen 9 ordu horietan oso ondo pasatu genuen.10etan joan ginen eta Galdakaora 10k eta laurdenetan  Galdakaora heldu ginen, eta gutxi gora bera 8 pertsona joan ginen Euskubara. Santi Bruarren jolastu genuen eta gero Somerako Labean pizza bat hartu genuen eta ordu 1etan etxera.

3 comentarios:

  1. Jaunartze ederra eduki zenuela ematen du.Oso polita zaude argazkian.

    ResponderEliminar
  2. Se guapa zaude Garazi eta se polita laburpena

    ResponderEliminar
  3. A zelako jaunartze polita.

    ResponderEliminar