domingo, 1 de noviembre de 2015

Nire asteburua

       

Larunbata: Goizean joan nintzen perretxikoak hartzera. Nire amarekin, Itsasnerekin... Autobusez joan ginen mendira (Altube). Mendira heldu ondoren jendea sakabanatu zen. 2 ordu egon ginen perretxikoak hartzen. Gu egon ginen 1:30 ordu gutxi gora behera. Perretxiko asko genituenez gelditu ginen jolasten zuhaitzetan 10 minutu. Ondoren joan ginen bokatak hartzera (antolatzaileek egin zituzten bokatak). Denbora pixka bat pasa ondoren eman zizkiguten: motxila bat pegatinekin eta mobilerako"funda"bat. Gauzak eman ondoren joan ginen autobusera. Etorri ondoren sailkatu genituzten, eta etxera joan ginen jatera. Jan eta gero egon nintzen etxerako lanak egiten. 5 etan atera nintzen perretxikoei izena jartzera eta 7 retan egon nintzen Ionerekin, Naiarekin ...

Igandea: Goizean joan nintzen perretxikoen lehiaketara 10etan. Han egon ginen oso aspertutak. Jende asko zeuden ikusten perretxikoak eta ere bai jende asko zeuden parte hartzen lehiaketan. 1:15etan hasi ziren sariak ematen (medaia bat eta garaikurra). Gu 11.nak geratu ginen lehiaketan. Amaitu zutenean ematen sariak joan ginen etxera jatera. Arratsaldean egon nintzen ikasten. Denbora pasa ondoren irten nintzen kalera lagunekin. Ordu bat pasa eta gero, joan ginen etxera. Afaldu ostean joan nintzen ohera.

1 comentario: