lunes, 16 de noviembre de 2015

LENGUSUEN BAZKARIA

LEHENGUSUEN BAZKARIA

Urte guztietan bezala familia osoa biltzen gara nire amamaren etxean:
Aitite, amama osaba, izeko lehengusuak, lehengusinaka etb.
Nire amamaren etxean bazkaltzen dugu denak batera eta gero umeak (ni eta nire lehengusu lehengusinak) kanpoan jolasten dugu. Bazkaldu eta gero, Ohiane, Andoni, Iker, Ekaitz, Irati, Markel, Julen, Maitane, Lander, Olaia eta ni, batera egon gara.

Geroago, Lander, Julen eta Markel nire amama landutako limoi zuhaitzetik limoiak kendu dituzte eta guri botatzen egon dira eta beraiek arrapatzen egon gara guztiok etxe osotik.

Jolasten egon garen bitartean kalearen beste aldean, ermita dago eta ermitan zaldi zuri polit bat ikusi 
dugu eta zaldiaren bila joan gara guztiok batera. Ermitan, Markel, Julen  eta Lander zaldiaren atzean zijoatenez zaldia beldurtu da eta behiak zeuden tokira joan da. Guk hara joan gara ikusteko non zegoen zaldia eta hara pasatzeko pintxo asko zeunden. Azkenean hara pasatzea lortu genuen eta zaldia hezi bat salto egin zuen eta ezin genuen harrapatu.

Orduan etxera bueltatu gara. Etxera sartzean, Asibar eta bere emaztea Maitane "trikitrixa" eta "panderoa" jotzen zeunden eta jotzen zeundenez dantza egiten hasi gara. Ordurako berandu zen eta jendea etxera joaten hasi da eta azkenean denak etxera joan gara. Eguna oso-oso ona pasatu dugu!



2 comentarios: