jueves, 19 de noviembre de 2015

Mountainbike-ko lasterketa

Mountainbike-ko lasterketa 8km ziren. Erreza iruditzen zuen. Baina ez! Zaila zen.
Han 7:00etan egon behar zen entrenatzeko, baina egia esanda 8:00etan hasi zen. Hortik 2 edo 3km-tara jausi nintzen eta ia ia hankako bi atzamar apurtu nituen, min asko eukin nuen. Handik gutxira, lagun bat etorri zitzaidan, baina ondo nengoela esan nion eta jarraitu nuen aurrera.Lehenengo hamarretatik geratu nintzen. Handik zegoen Gurutze Gorriko kanpaina handitik pasatu ondoren hobeto nengoen. Sari bat irabazi nuen.
2 hilabete  pasa eta gero, nire etxean baloiarekin jolasten berriro mina sentitzen dut.

5 comentarios:

  1. Sorte ona saria irabazi duzulako baina sorte txarra hankako bi atzamar apurtu duzulako

    ResponderEliminar
  2. Ze ondo saria irabazten!
    Ondo daude zure atzamarrak?

    ResponderEliminar
  3. ZE ONDO IRABAZI ZENUELAKO

    ResponderEliminar
  4. ZE ONDO IRABAZI ZENUELAKO

    ResponderEliminar