jueves, 5 de mayo de 2016

ATZO ZUZTARLUZEKO FINALA ETA ELKARREKIN JOLASAK



Zuztarluze: 
Atzo gelan Zuztarluzeko finala egin genuen.
Resultado de imagen de zuztarluzeNik berriro Iker Gonzalezekin. Nik ez nuen espero baina sortea izanda, lehenengoak geratu ginen, bai lehenengoak geratu ginen. Nik eta Iker pozez beteta geunden, 24.000 punturekin, gero Nahia eta Paule Vega izan ziren bigarrenak 23.000 puntu ingururekin. Ostiralean 5.mailakoen artean eta 6. mailakoen artean hurrengo finala egongo da.Espero dut hurrengo finalean ere Ikerrekin irabaztea.

Jolasak patioan:
Resultado de imagen de juegos de peonzasAtzo, arratsaldean patioan jolasak egin genituen, gelak bi taldeetan sakabanatu genuen: Bakoitiak eta bikoitiak, ni bakoitien artean egon nintzen, 13. nintzelako.
Resultado de imagen de juegos de balon prisioneroOiherrekin, Bachirrekin, Iratiekin, Anerrekin Paulerekin, Oierrekin Albarekin, Mikelekin, Itsasnerekin, Ametsekin, Iker de Miguelekin...
Lehenengo, makilekin jolastu genuen, gero saskibaloira, gero gurpil bat leku batetik bestera eramatea, sokatirara ere jolastu genuen, esku baloian ere egon ginen, hurrengo geltokia baloi errea zen, eta azkenenan xibekin jolastu genuen. Egun hau asteko gustokoena izan da niretzat oraindik.


Zelako aste dibertigarria! 

2 comentarios: