miércoles, 11 de mayo de 2016

FUTBOL IGANDETZU

                                     FUTBOL IGANDETZU

Ostiraleko entrenamenduan gure entrenatzailea esan zuen gure ekipoko persona guztiak etortzeko azken partidua zelako, pertsona batzuk ezin zuten larunbateko partidura joan baina gure entrenatzailea aldatu zuen egunez eta igandean ipini zuen. Azken momentuan esan zigun entrenatzailea Urtatsek (nire ekipoko ume bat )ez zela partidura etorriko igerlekuan egon behar zelako igeri egiten. Igandea aiegatu zen liga irabazita geneukan baina irabazi nahi genion ligan bigarrenak zegoenak (Begoña). Lehenengo partean izan nintzen titular ez genuen gol bat erez sartu nik ia-ia hiru defentzatik joan nintzen baina atesaina atera zen oso ondo eta pilo kendu zidaten, nik lurrea erori nintzen eta eskua zapaldu zidaten futbol zapatillarekin (takoak dituztenak). Bigarren partean esan nion nire entrenatzaileari ezin nuela jolastu bigarren parte hanka txarto nuelako baina nire entrenatzailea esan zuen baietz jolasteko baina nik esan nion ezin nuela gehiago eta aber hirugarren parterako ondo egoten bainitzen. Bigarren partean Ugaitz (Mirenen gelan dagoena) gola sartu zuen korner batean. Hirugarren partean atera nintzean eta bi gol sartu genuen, biak Ibai (Miren gelan dagoena) bat nik jokalari batetik joan nintzen eta ibaieri pasatu nion porterore aurrean eta bestea bera berdina baina nik ez nion pasea eman hau da bera jokalari batetik joan zen eta bota zuen eta... Goooooooooooool.
Hamar minutu falta ziren eta oso ordurik egon ginen. Azkenean irabazi genuen 3-0. Kontrakoei eskuak eman eta borobil bat egin genuen esanez
KAMPEONES, KAMPEONEZ OEOEOE KAMPEONEZ....
Gero bi entrenatzaileari hartu eta gora bota genion. Azkenean dutzetan ere esan genuen Lan Bideko abesti batzuk jarraian gure entrenatzailea esan zigun korriketan dutzatzea partidura ez zena etorri Urtats igerilekura joateko eta ikusteko aber irabazten bazuen guk bezala. Igerilekura iritsi ginen urtatsek ikusterakoan Kaixo esan genion eta bera super urdurik ipini zen baina azkenean lehenengoa geratu zen hiru alditan uste dut nik bakarrik bat ikusi nuelako. Ondoren elexaldera bueltatu ginen eta kopa batzuk eman zigun jokalari bakotzari. Geroago gure bi entrenatzailea txanpat bota ziguten oso txarto usaitzen zuen. Bost minutu barru bekeako festara joan guinen arroza eta oilaskoa bat jatera. baskaldu ondoren nik eta bi lagun exploratzera joan ginen. Toti Madinaren etxea ikusi genuen ere katu handi-handi bat sandi bat... ondoren futbol baloia ikusi genuen oso pozik ipini ginen baina hurbildu ta hubildu hobeto ikusi genuen eta triste ipini ginen sandi bat zelako. Ondoren sua ikusi genuen baina txikia zenez itzali genuen eta suaren ondoan ia.ia elezian txabola bat aurkitu genuen ez zdn ondo ikuste eta txabolaren barrua sartu ginen. Ekipo osoari dritu genion hirurak. Ekipo oso beldurtuta geuden bapatean ohe antzeko bat ikusi genuen mailua, labana eta aizkorra, leku horretik korriketan joan ginen beldurtuta. Hogei minutu barru berriri satu ginen txabolan eta.... xarda bat ikusi genuen!!!! baina ez ginen joan hortik geratu ginen hor. Exploratu genuen piska bat eta txabolaren atzean zapatilla pillo bat ikusi genituen eta kriston gauza arraro, ezin genuen aguantatu eta hortik joan ginen. Azkenik denok joan ziren baina Unai Menika, Eric, Adrian eta nik geratu ginen. Unai ta nik bertsolari barregarri batzuei ikusi genuen eta dantzatu egin nuen nik unai ez zelako atrebitzen. Afaltzeko txistorra eta haragia jan genituen. Gauan nekatuta egon nintzen.

                SUPERMEGA ONDO PASATU NUEN !!!

4 comentarios: