martes, 31 de mayo de 2016

BISITZA

Gaur lagunei buruz hitz egingo dizuet. Nik hiru lagun min ditut, baina lagun piloa dauzkat . Lagun minak normalean gauza berdin bat daukate.Lagun minei BBF deitzen zaie, lagun minak esan nahi duelako ingeleses.Oso importantea da empatia eukitzea, naiz eta zuri pertsona hori txarto jauzi harren edo haserre egoten bazara empatia aukin behar duzu. Txikitatik ,modu desberdinetako lagunak ditugu lehenego gure gurasoen umeak izaten dira eta gero eskolako lagunekin hasten gara.Nik oraindik txikitako lagunak ditut eta orain handia naizenez nire eskolatik kampo lagunak egin ditut baina garrantzitzuena gende asko esagutzea eta leku askotan lagunak eukitea da.

2 comentarios:

  1. ni oraindik ez ditut BFF,baina nahi nuke

    ResponderEliminar
  2. Egia da, leku askotako lagunak izatea oso ona da.

    ResponderEliminar