lunes, 2 de mayo de 2016

TRAVELING IN INDIA

TRAVELING IN INDIA on PhotoPeach

9 comentarios:

  1. Jon oso ondo hitz egiten du ingelesez. Amerikakooa dirudi
    eta gusti. Et zelako meritoa indiaraino joatea. Ni ez ninten joango inola ere ez.

    ResponderEliminar
  2. Jon-ek oso ondo hitz egiten du ingeleraz. Oso azalpen konplexuak ematen ditu eta gainera detaile guzti-guztiak aipatzen ditu. Asko gustatuko litzaidake noizbaiten bera bezain beste bidaiatzea. Informazio hau guztia buruan daukat eta uste dut indiara joateko jakin behar dudan gutia dakidala.

    ResponderEliminar
  3. Osopolita diruditu zait Indiako bizitza oso ona da hori gaitik orain gauza gehiago dakit indiakoak

    ResponderEliminar
  4. Egia da, Jon primeraz hitz egiten du ingelesez. Oso ondo azaldu du dena, niri
    guztatu zait bideo, argazkiak politak ziren. Nire osabak ere joan da indiara. Esperentzia ona izan da niretzat.

    ResponderEliminar
  5. Ni oso ondo pasatu dut eta arin hitz eginden ikusita harren ondo ulertu diot. Ni India gutzi gora-bera nola den ikusita asko guztatuko litzaidake hara joatea. Hapur bat arraroa iruditu zait dena trnez egitea baina autobusak nola daude ikusita...
    Baina niri gustatu zait.

    ResponderEliminar
  6. Niretzat oso interesgarria izan da, eta Jonek oso ondo azaldu du bere bidaia indian. Eta oso ondo hitz egiten du ingeleses. Niri asko guztatuko litzaidake bera bezala Indiara joatea. Zelako abentura!!!!

    ResponderEliminar
  7. Jonek ingles pila bat daki,primeran hitz egin du .Ikusi dugu gauza asko eta espero dut Karmen Jonen bezalakoa hitz egitea.
    Bideo polita guztatu zait asko .

    ResponderEliminar
  8. me habría encantado haber ido y pasármelo también como vosotros a ver si a la proxima puedo

    ResponderEliminar
  9. Niretzako super ondo itzegiten zuen ingelesez.Ni ere horrela itz egin nahi dut.

    ResponderEliminar