martes, 24 de mayo de 2016

Nire lehenengo aldia Pagasarrin


Igandean Pagasarrira joan nintzen nire lehenengo aldiz familiarekin batera.
Pagasarri 673metro ditu, eta igotzeko, igo ahal da Bilbo, Artigorriaga eta Basauritik.
Aterpe bat dago tontorrean eta mendizaleak heltzen direnean pintxo bat hartzen dute, tradizionala denez. 
Gailurretik itsasoa, Ibaizabal ibaia , Bilbo edo Gorbeia ikus ditzakegu.
Guk autoa Arrigorriaga-ko harrobietan utzi genuen eta igoera  handik hasi genuen. Bidetik nire lehengusua, nire anaia eta nik jolasean
geunden.

 
Tontorrera heldu genuenean txakur bat zeukaten lagun batzuekin topo egin genuen. 
Nire gurasoak haiekin hitz egin bitartean, ni txakurrarekin jolasten hasi nintzen. 
 



Ondoren denok pintxo batzuk jan genituen eta paisaiaz gosatu genuen.




 






Azkenean denok batera jaitzi ginen eta horrela goize zoragarri bat bukatu genuen.
Nire lehenengo aldia izan zen, baina zihur nago ez dela izango azkenengo aldia!

1 comentario: