viernes, 13 de mayo de 2016

ERROMERIA BEKEAN

Asteburu honetan Bekean egon naiz; nire familiaren parte bat hangoa delako, eta hango jaiak, aintzinako Erromeria bat da. Ostiralean, eskupilota partidoak ikusi ondoren, txokolatea jan genuen. Larunbatean, txakur eta ardi probak egon ziren. Eta Igandea, gure kuadrila eta eta Lanbide futbol ekipoko tadea ere han zeunden. Beste mahai batean alkatea zegoen bere lagunekin.Guztiok, han janaria egiten egon giñen.Handik jolastera joan ginen eta bi bertsoalari etorri ziren Arkaitz eta Beñat. Gero trikitilariak etorri ziren eta dantza egitera joan giñen,eta oso ondo pasa nuen,baina ni zazpiretan lagunekin geratu nintzen TINI pelikula ikusteko,eta hau gertatu zitaigun zineman: Lehenengo zahar batzuk etorri ziren Tini ikusteko, eta guk barrezka hasi giñen, erratu zirelako, ez zekiten, umeen pelikula zela, eta gero apagoia eukin genuen momentu interesgarrienean. Baina hori kenduta oso ondo pasatu nuen. Asteburu hau, aintzanako Erromerian jotak dantzatzen eta ondoren zinemako pelikula modernoa ikusten egon naiz. Hau bai kanbioa........

3 comentarios:

  1. Egun zoragarria, Tini pelikula hori ez da Violetaren aktoea?

    ResponderEliminar
  2. Zelako eguna eukin zenuen, Irati!!!

    ResponderEliminar
  3. Asko gustatuko litzaidake horrelako egun bat edukitea.

    ResponderEliminar