viernes, 13 de mayo de 2016

OSTEGUNA LENGUSINEKIN



Resultado de imagen de plaza roja galdakao
Ostegun honetan lengusinekin egon naiz, eskola amaitzean, ostegun guztiak bezala nire aitite dago niri jasotzeko, baina egun honetan sorpresa egon da, nire lengusina egon da berarekin. Nik pozago jarri naiz, gero berak jaten egon da gurekin. Gero bere ama eta bere anaiak etorri dira, nire lengusina txikiak, orduan nire etxean denbora asko egon gara jolasten, tabletan pizkatzo bat clash royalera, kartetan egon gara.... Eta gauza gehiagotan. Orduan plaza gorrira joan ginen jolastera, futbolean pizka bat nire lengusu batekin Lier deitzen dena 8 urtekoa. eta gero gerrara, nik eta beñat txarrak ginen eta Harriet, Lier eta nire arreba txikia Begoña onak ziren. Eta eskonditean ere hari ginen. Ostegun hau oso dibertigarria izan da, gainera ez dugu etxerako lanik izan. Txarrena zen joan behar zirela, orduan gozo txorira joan eta gozoki batzuk erosi, gero lagundu genion kotzera joaten eta gero etxera joan. Afaldu, hortzak garbitu eta ohera, ze azkar pasatu zait egun hau.



Resultado de imagen de pilla pilla


No hay comentarios:

Publicar un comentario